Usterka na serwerze macierzystym vz-29

Co się dzieje?


Usterka na serwerze macierzystym vz-29
Identyfikator zdarzenia: 1104

Rozpoczęcie:

2021-11-24 09:30:00

Opis:

Na serwerze vz-29, który jest serwerem macierzystym dla serwerów VPS wystąpiła usterka techniczna. Obecnie prowadzone są prace w celu rozwiązania problemu. Za powstałe trudności serdecznie przepraszamy.

Jakich serwerów lub elementów infrastruktury dotyczą prace:

vpshd1022.cyber-folks.pl
vpshd1023.cyber-folks.pl
vpshd1024.cyber-folks.pl
vpshd1028.cyber-folks.pl
vpshd1032.cyber-folks.pl
vpshd1036.cyber-folks.pl
vpshd1037.cyber-folks.pl
vpshd1038.cyber-folks.pl
vpshd1039.cyber-folks.pl
vpshd1040.cyber-folks.pl
vpshd1042.cyber-folks.pl
vpshd1043.cyber-folks.pl
vpshd1044.cyber-folks.pl
vpshd1045.cyber-folks.pl
vpshd1063.cyber-folks.pl
vpshd1168.cyber-folks.pl
vpshd1172.cyber-folks.pl
vpshd1212.cyber-folks.pl
vpshd1213.cyber-folks.pl
vpshd1214.cyber-folks.pl
vpshd1217.cyber-folks.pl
vpshd1218.cyber-folks.pl
vpshd1219.cyber-folks.pl
vpshd1220.cyber-folks.pl
vpshd1221.cyber-folks.pl
vpshd1222.cyber-folks.pl
vpshd1223.cyber-folks.pl
vpshd1224.cyber-folks.pl
vpshd1225.cyber-folks.pl
vpshd1226.cyber-folks.pl
vpshd1227.cyber-folks.pl
vpshd1228.cyber-folks.pl
vpshd1229.cyber-folks.pl
vpshd1230.cyber-folks.pl
vpshd192.hekko.net.pl
vpshd208.cyber-folks.pl
vpshd209.cyber-folks.pl
vpshd223.cyber-folks.pl
vpshd224.cyber-folks.pl
vpshd231.cyber-folks.pl
vpshd30.hekko.net.pl
vpshd31.cyber-folks.pl
vpshd66.cyber-folks.pl
vz12613.dahost.pl
vz15711.dahost.pl
vz17932.dahost.pl
vz19294.dahost.pl
vz241.netdc.pl
vz276667.dahost.pl
vz280263.dahost.pl
vz280321.dahost.pl
vz280549.dahost.pl
vz436.netdc.pl
vz447.netdc.pl
vz55574603.dahost.pl

Szacowany czas zakończenia:

2021-11-24 10:30:00

Co robimy?


Na jakim etapie jesteśmy obecnie?

potwierdzenie uszkodzenia
diagnoza i plan działania
praca w toku
zakończono

Orientacyjny postęp prac:

100%

Częste pytania


Kiedy wszystko zacznie działać?

Nasza ekipa robi aktualnie wszystko co możliwe, aby było to jak najszybciej. Aktualny poziom postępu w usuwaniu skutków zdarzenia jest widoczny powyżej.

Co z pocztą, która przyszła do mnie w trakcie awarii?

Serwer nadawcy powinien powtórzyć wysyłkę poczty, ponieważ serwer odbiorczy nie potwierdził jej otrzymania. Dokładne informacje dotyczące polityki konkretnych serwerów nadawczych można uzyskać u operatora serwera który wysyła pocztę.

Widzę informację o postępach, ale strona działa bardzo powoli

Serwer po naprawie działa zazwyczaj z ograniczoną wydajnością. Wiążę się to z takimi czynnościami, jak sprawdzanie integralności danych, rozładowywanie kolejek poczty zgromadzonej podczas przestoju etc. Zazwyczaj pełna wydajność jest osiągana w ok. 15 min.od przywrócenia pracy serwera.

Jakie są zasady odpowiedzialności operatora?

Zasady naszej odpowiedzialności reguluje regulamin oraz określony poziom SLA. Poziom ten znajdziesz w specyfikacji Twojej usługi hostingowej. Określa on, jaki procent czasu umowy usługa musi działać sprawnie. Jeśli zdefiniowany próg zostanie przekroczony - masz prawo do określonej rekomensaty. Ze względu na to, że każda sytuacja jest inna - do każdej reklamacji zgłoszonej do nas odnosimy się indywidualnie. Reklamację zgłosić możesz elektronicznie korzystając z naszych danych kontaktowych w zakładce kontakt na naszej stronie www.