Co się dzieje?
Awaria infrastrukturalna
Identyfikator zdarzenia:
192
Rozpoczęcie:
2020-05-09 09:40:00
Opis:
Awaria dotycząca strony głównej oraz niewielkiej części stron klientów. Za powstałe trudności serdecznie przepraszamy.
Jakich serwerów lub elementów infrastruktury dotyczą prace:
Szacowany czas zakończenia:
2020-05-09 12:56:00
Co robimy?
Na jakim etapie jesteśmy obecnie?
potwierdzenie uszkodzeniadiagnoza i plan działaniapraca w tokuzakończono
Orientacyjny postęp prac:
Informacje dodatkowe:
data | godzina | opis |
---|---|---|
2020-05-09 | 10:58:19 | Problem został zidentyfikowany, prowadzone są prace w zakresie jego usunięcia. |
2020-05-09 | 12:11:55 | Wciąż pracujemy. Naprawa okazuje się bardziej pracochłonna niż zakładaliśmy. Przewidywany czas ulega wydłużeniu o godzinę, za co serdecznie przepraszamy. |
Częste pytania
Kiedy wszystko zacznie działać?
Nasza ekipa robi aktualnie wszystko co możliwe, aby było to jak najszybciej. Aktualny poziom postępu w usuwaniu skutków zdarzenia jest widoczny powyżej.
Co z pocztą, która przyszła do mnie w trakcie awarii?
Serwer nadawcy powinien powtórzyć wysyłkę poczty, ponieważ serwer odbiorczy nie potwierdził jej otrzymania. Dokładne informacje dotyczące polityki konkretnych serwerów nadawczych można uzyskać u operatora serwera który wysyła pocztę.
Widzę informację o postępach, ale strona działa bardzo powoli
Serwer po naprawie działa zazwyczaj z ograniczoną wydajnością. Wiążę się to z takimi czynnościami, jak sprawdzanie integralności danych, rozładowywanie kolejek poczty zgromadzonej podczas przestoju etc. Zazwyczaj pełna wydajność jest osiągana w ok. 15 min.od przywrócenia pracy serwera.
Jakie są zasady odpowiedzialności operatora?
Zasady naszej odpowiedzialności reguluje regulamin oraz określony poziom SLA. Poziom ten znajdziesz w specyfikacji Twojej usługi hostingowej. Określa on, jaki procent czasu umowy usługa musi działać sprawnie. Jeśli zdefiniowany próg zostanie przekroczony - masz prawo do określonej rekomensaty. Ze względu na to, że każda sytuacja jest inna - do każdej reklamacji zgłoszonej do nas odnosimy się indywidualnie. Reklamację zgłosić możesz elektronicznie korzystając z naszych danych kontaktowych w zakładce kontakt na naszej stronie www.
Kiedy wszystko zacznie działać?
Nasza ekipa robi aktualnie wszystko co możliwe, aby było to jak najszybciej. Aktualny poziom postępu w usuwaniu skutków zdarzenia jest widoczny powyżej.
Co z pocztą, która przyszła do mnie w trakcie awarii?
Serwer nadawcy powinien powtórzyć wysyłkę poczty, ponieważ serwer odbiorczy nie potwierdził jej otrzymania. Dokładne informacje dotyczące polityki konkretnych serwerów nadawczych można uzyskać u operatora serwera który wysyła pocztę.
Widzę informację o postępach, ale strona działa bardzo powoli
Serwer po naprawie działa zazwyczaj z ograniczoną wydajnością. Wiążę się to z takimi czynnościami, jak sprawdzanie integralności danych, rozładowywanie kolejek poczty zgromadzonej podczas przestoju etc. Zazwyczaj pełna wydajność jest osiągana w ok. 15 min.od przywrócenia pracy serwera.
Jakie są zasady odpowiedzialności operatora?
Zasady naszej odpowiedzialności reguluje regulamin oraz określony poziom SLA. Poziom ten znajdziesz w specyfikacji Twojej usługi hostingowej. Określa on, jaki procent czasu umowy usługa musi działać sprawnie. Jeśli zdefiniowany próg zostanie przekroczony - masz prawo do określonej rekompensaty. Ze względu na to, że każda sytuacja jest inna - do każdej reklamacji zgłoszonej do nas odnosimy się indywidualnie. Reklamację zgłosić możesz elektronicznie korzystając z naszych danych kontaktowych w zakładce kontakt na naszej stronie www.