Problem z logowaniem do poczty przez programy pocz

Co się dzieje?


Rozpoczęcie:

2020-12-03 08:00:00

Opis:

Dzisiaj w godzinach porannych na jednym z serwerów pocztowych występują problemy z dostępem do poczty z poziomu programów pocztowych takich jak Thunderbird, Outlook czy Apple Mail. Do poczty można zalogować się z poziomu Webmaila dostępnego pod adresem: https://blink.pl/logowanie/?tab=poczta Za powstałe trudności serdecznie przepraszamy.

Jakich serwerów lub elementów infrastruktury dotyczą prace:

mail32.ogicom.net

Szacowany czas zakończenia:

2020-12-03 09:30:00

Co robimy?


Na jakim etapie jesteśmy obecnie?

potwierdzenie uszkodzenia
diagnoza i plan działania
praca w toku
zakończono

Orientacyjny postęp prac:

100%

Częste pytania


Kiedy wszystko zacznie działać?

Nasza ekipa robi aktualnie wszystko co możliwe, aby było to jak najszybciej. Aktualny poziom postępu w usuwaniu skutków zdarzenia jest widoczny powyżej.

Co z pocztą, która przyszła do mnie w trakcie awarii?

Serwer pocztowy przyjmuje pocztę przychodzącą.

Widzę informację o postępach, ale strona działa bardzo powoli

Serwer po naprawie działa zazwyczaj z ograniczoną wydajnością. Wiążę się to z takimi czynnościami, jak sprawdzanie integralności danych, rozładowywanie kolejek poczty zgromadzonej podczas przestoju etc. Zazwyczaj pełna wydajność jest osiągana w ok. 15 min.od przywrócenia pracy serwera.

Jakie są zasady odpowiedzialności operatora?

Zasady naszej odpowiedzialności reguluje regulamin oraz określony poziom SLA. Poziom ten znajdziesz w specyfikacji Twojej usługi hostingowej. Określa on, jaki procent czasu umowy usługa musi działać sprawnie. Jeśli zdefiniowany próg zostanie przekroczony - masz prawo do określonej rekomensaty. Ze względu na to, że każda sytuacja jest inna - do każdej reklamacji zgłoszonej do nas odnosimy się indywidualnie. Reklamację zgłosić możesz elektronicznie korzystając z naszych danych kontaktowych w zakładce kontakt na naszej stronie www.