Czasowa niedostępność części serwerów

Co się dzieje?


Rozpoczęcie:

2020-12-10 20:37:00

Opis:

Obecnie odnotowujemy problemy systemowe z częścią serwerów. Prace będą wymagały restartu serwera. Za powstałe trudności serdecznie przepraszamy.

Jakich serwerów lub elementów infrastruktury dotyczą prace:

presta1.linuxpl.com
s78.linuxpl.com
ssd9.linuxpl.com
s70.linuxpl.com
ssd14.linuxpl.com
s66.linuxpl.com
s57.linuxpl.com
ssd7.linuxpl.com
ssd13.linuxpl.com
pro22.linuxpl.com
pro24.linuxpl.com
pro24.linuxpl.com
ssd14.linuxpl.com

Szacowany czas zakończenia:

2020-12-10 23:37:00

Co robimy?


Na jakim etapie jesteśmy obecnie?

potwierdzenie uszkodzenia
diagnoza i plan działania
praca w toku
zakończono

Orientacyjny postęp prac:

100%

Informacje dodatkowe:

datagodzinaopis
2020-12-10
21:24:40
ssd13.linuxpl.com został uruchomiony, usługi mogą pracować ze zwolnioną wydajnością przez ok. 30 minut.
2020-12-10
21:31:50
ssd13.linuxpl.com, s78.linuxpl.com, s57.linuxpl.com, ssd7.linuxpl.com zostały uruchomione, usługi mogą pracować ze zwolnioną wydajnością przez ok. 30 minut.
2020-12-10
21:33:02
ssd7.linuxpl.com, ssd9.linuxpl.com i s70.linuxpl.com zostały uruchomione, usługi mogą pracować ze zwolnioną wydajnością przez ok. 30 minut.
2020-12-10
21:40:40
ssd12.linuxpl.com został uruchomiony, usługi mogą pracować ze zwolnioną wydajnością przez ok. 30 minut.
2020-12-10
22:43:06
s78.linuxpl.com jest obecnie uruchamiany. Pozostały jeszcze serwery pro22 i pro23
2020-12-10
22:45:43
Ze względu na konieczność weryfikacji integralności danych, przedłuża się włączenie serwera pro23. Przewidywany czas wznowienia serwera to jedna godzina.
2020-12-10
23:22:34
Wszystkie usługi zostały przywrócone.

Częste pytania


Kiedy wszystko zacznie działać?

Nasza ekipa robi aktualnie wszystko co możliwe, aby było to jak najszybciej. Aktualny poziom postępu w usuwaniu skutków zdarzenia jest widoczny powyżej.

Co z pocztą, która przyszła do mnie w trakcie awarii?

Serwer nadawcy powinien powtórzyć wysyłkę poczty, ponieważ serwer odbiorczy nie potwierdził jej otrzymania. Dokładne informacje dotyczące polityki konkretnych serwerów nadawczych można uzyskać u operatora serwera który wysyła pocztę.

Widzę informację o postępach, ale strona działa bardzo powoli

Serwer po naprawie działa zazwyczaj z ograniczoną wydajnością. Wiążę się to z takimi czynnościami, jak sprawdzanie integralności danych, rozładowywanie kolejek poczty zgromadzonej podczas przestoju etc. Zazwyczaj pełna wydajność jest osiągana w ok. 15 min.od przywrócenia pracy serwera.

Jakie są zasady odpowiedzialności operatora?

Zasady naszej odpowiedzialności reguluje regulamin oraz określony poziom SLA. Poziom ten znajdziesz w specyfikacji Twojej usługi hostingowej. Określa on, jaki procent czasu umowy usługa musi działać sprawnie. Jeśli zdefiniowany próg zostanie przekroczony - masz prawo do określonej rekomensaty. Ze względu na to, że każda sytuacja jest inna - do każdej reklamacji zgłoszonej do nas odnosimy się indywidualnie. Reklamację zgłosić możesz elektronicznie korzystając z naszych danych kontaktowych w zakładce kontakt na naszej stronie www.