Usterka serwera pocztowego

Co się dzieje?


Rozpoczęcie:

2020-12-21 14:30:00

Opis:

Na jednym z serwerów pocztowych wystąpiła usterka, która wpływa na wydajność jego działania. Nasz zespół techniczny pracuje nad przywróceniem sprawności działania poczty. Za powstałe trudności serdecznie przepraszamy.

Jakich serwerów lub elementów infrastruktury dotyczą prace:

s14-mail.ogicom.net

Szacowany czas zakończenia:

2020-12-21 15:30:00

Co robimy?


Na jakim etapie jesteśmy obecnie?

potwierdzenie uszkodzenia
diagnoza i plan działania
praca w toku
zakończono

Orientacyjny postęp prac:

100%

Informacje dodatkowe:

datagodzinaopis
2020-12-21
15:30:22
Usterka została usunięta. Usługi działają prawidłowo.

Częste pytania


Kiedy wszystko zacznie działać?

Nasza ekipa robi aktualnie wszystko co możliwe, aby było to jak najszybciej. Aktualny poziom postępu w usuwaniu skutków zdarzenia jest widoczny powyżej.

Co z pocztą, która przyszła do mnie w trakcie awarii?

Problem dotyczy serwera poczty wychodzącej. Serwer MX przyjmuje pocztę przychodzącą.

Widzę informację o postępach, ale poczta działa bardzo powoli

Serwer po naprawie działa zazwyczaj z ograniczoną wydajnością. Wiążę się to z takimi czynnościami, jak sprawdzanie integralności danych, rozładowywanie kolejek poczty zgromadzonej podczas przestoju etc.

Jakie są zasady odpowiedzialności operatora?

Zasady naszej odpowiedzialności reguluje regulamin oraz określony poziom SLA. Poziom ten znajdziesz w specyfikacji Twojej usługi hostingowej. Określa on, jaki procent czasu umowy usługa musi działać sprawnie. Jeśli zdefiniowany próg zostanie przekroczony - masz prawo do określonej rekomensaty. Ze względu na to, że każda sytuacja jest inna - do każdej reklamacji zgłoszonej do nas odnosimy się indywidualnie. Reklamację zgłosić możesz elektronicznie korzystając z naszych danych kontaktowych w zakładce kontakt na naszej stronie www.