Problemy z siecią na serwerze vz-26

Co się dzieje?


Problemy z siecią na serwerze vz-26
Identyfikator zdarzenia: 971

Rozpoczęcie:

2021-09-16 21:40:00

Opis:

Problem sieciowy na serwerze vz-26. Za powstałe trudności serdecznie przepraszamy.

Jakich serwerów lub elementów infrastruktury dotyczą prace:

vpshd1211
vpshd1054
vpshd225
vpshd1186
vpshd211
vpshd1058
vpshd1200
vpshd1199
vpshd1198
vpshd1197
vpshd1196
vpshd1194
vpshd1193
vpshd1192
vpshd1191
vpshd141
vpshd1122
vpshd1121
vpshd1114
vpshd1098
vpshd1092
vpshd1051
vpshd1031
vpshd247
vpshd244
vpshd242
vpshd233
vpshd227
vpshd221
vpshd216
vpshd64
vpshd62
vpshd23
vpshd205
vpshd188
vpshd42
vpshd122

Szacowany czas zakończenia:

2021-09-16 22:40:00

Co robimy?


Na jakim etapie jesteśmy obecnie?

potwierdzenie uszkodzenia
diagnoza i plan działania
praca w toku
zakończono

Orientacyjny postęp prac:

100%

Częste pytania


Kiedy wszystko zacznie działać?

Nasza ekipa robi aktualnie wszystko co możliwe, aby było to jak najszybciej. Aktualny poziom postępu w usuwaniu skutków zdarzenia jest widoczny powyżej.

Co z pocztą, która przyszła do mnie w trakcie awarii?

Serwer nadawcy powinien powtórzyć wysyłkę poczty, ponieważ serwer odbiorczy nie potwierdził jej otrzymania. Dokładne informacje dotyczące polityki konkretnych serwerów nadawczych można uzyskać u operatora serwera który wysyła pocztę.

Widzę informację o postępach, ale strona działa bardzo powoli

Serwer po naprawie działa zazwyczaj z ograniczoną wydajnością. Wiążę się to z takimi czynnościami, jak sprawdzanie integralności danych, rozładowywanie kolejek poczty zgromadzonej podczas przestoju etc. Zazwyczaj pełna wydajność jest osiągana w ok. 15 min.od przywrócenia pracy serwera.

Jakie są zasady odpowiedzialności operatora?

Zasady naszej odpowiedzialności reguluje regulamin oraz określony poziom SLA. Poziom ten znajdziesz w specyfikacji Twojej usługi hostingowej. Określa on, jaki procent czasu umowy usługa musi działać sprawnie. Jeśli zdefiniowany próg zostanie przekroczony - masz prawo do określonej rekomensaty. Ze względu na to, że każda sytuacja jest inna - do każdej reklamacji zgłoszonej do nas odnosimy się indywidualnie. Reklamację zgłosić możesz elektronicznie korzystając z naszych danych kontaktowych w zakładce kontakt na naszej stronie www.